Co jest istotą programu lojalnościowego?

Od 1998 roku ściśle zajmujemy się zagadnieniem marketingu lojalności i marketingu relacji. Tworzymy i wdrażamy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, kompleksowo od projektu, agendy, kreacji, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.
Programy Partnerskie to programy lojalnościowe realizowane w obrębie B2B, tj. skierowane do partnerów, handlowców, dostawców, sprzedawców. Chęć do działania wynika nie tylko z nagród i premii, ale przede wszystkim z przynależności do elitarnej grupy, z czynników pozamaterialnych, stosunków i kontaktu z przedsiębiorstwem, bazy wiedzy i udziału w szkoleniach.

Programy lojalnościowe i partnerskie ograniczają znaczenie ceny, pozwalają na zmniejszenie przyznawanych rabatów i kreują barierę dla rynkowych rywali.
Programy lojalnościowe dla każdego
Zrealizowaliśmy setki programów lojalnościowych i partnerskich B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe różnego typu przedsiębiorstw. Prowadzimy również wewnętrzne programy motywacyjne dla pracowników, przedstawicieli handlowych, dealerów i dystrybutorów.

Pozostałe artykuły

Programy lojalnościowe z jak najlepszej strony

monety
Już blisko 15 lat wyłącznie specjalizujemy się w marketingu lojalności i relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, całościowo od planu działania, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.


Naszymi atutami są: korzyści skali i optymizacja wydatków, wyjątkowe na krajowym rynku know-how, oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym, odrębne centrum logistyki produktów premiowych, pomoc kancelaryjna i podatkowa. Gwarantujemy bezpieczeństwo i wygodę współpracy z fachowcami oraz kompleksową obsługę prawa i podatków, obejmującą m.in. profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe, przygotowanie regulaminów i formularzy, wsparcie z zakresie obsługi podatków od nagród.

Proces dostarczenia nagród jest jednym z istotniejszych, a zarazem najcięższych etapów realizacji działania. W istotnej części przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs powodują zamierzony, długoterminowy skutek i pieczętuje więzi z jego uczestnikami. Oto powód, dla którego zbudowaliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę wszystkich etapów logistyki: dobór nagród, zakup, przechowywanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Ciągła, regularna od lat kooperacja z najlepszymi wytwórcami i dostarczycielami pomaga zapewnić dostępność setek precyzyjnie wyselekcjonowanych modeli nagród i zredukować koszty ich nabycia i logistyki.

Stoimy na stanowisku, że celem programu lojalnościowego nie ma być jedynie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży istotną rolę odgrywa tu tworzenie relacji marketingowych. Taka działalność staje się punktem startowym do komunikacji, zaś segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, life-style, gusta, historię relacji, umożliwia optymalny dobór środków motywacji. Na podstawie naszych badań satysfakcji i oczekiwań biorących udział prowadzimy programy, w których premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, lecz także wartości dodane, kursy i szkolenia oraz wiedza fachowa. Związki oparte na tych podstawach objawiają się niezwykle silną lojalnością. http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html
1 2