Warianty badań marketingowych

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w zespół splatających się usług i zalet. Pracujemy dla największych przedsiębiorstw, realizując szczegółowe badania jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca realizujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, badania norm obsługi, analiz kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia pod kątem możliwości rynkowych rywali.
SecretClient to analiza sposobu obsługi klienta mystery shopper, przeprowadzana podczas odwiedzin w punktach sprzedaży lub innych jednostkach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping, odpowiadający ustalonej grupie docelowej klientów, odwiedza ustalony sklep, miejsce obsługi, placówkę i realizuje założone scenariusze. Mystery Shopping sprawdza przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem przyjętych standardów, sposób prezentacji oferty, zdolność rozróżnienia potrzeb konsumenta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Analizie mogą być podległe także: umiejętności pro-sprzedażowe, obecność materiałów POS, schludność i porządek na terenie oddziału. Dalsza część https://www.secretclient.com/badania-marketingowe/nps/opping z testem kanałów komunikacji SecretContact. Mystery shoppers podejmują kontakt z przedsiębiorstwem korzystając z wybranych ścieżek dostępu, takich jak telefon, e-mail, poczta, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www. Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, BOK, serwisem, sposób reagowania na wątpliwości i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, dostęp do informacji itp.

Zakres usług SecretClient obejmuje także badania uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla plusy i minusy działania, dodatkowe możliwości oraz zagrożenia, ułatwia wybór właściwej taktyki premiowania, komunikacji, kreacji oraz katalogu wyróżnień premiowych.
kasa
Periodyczne sprawdzenia realizowane podczas wdrażania programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji uczestników i pozwalają sprawdzać czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy właściwie używają te działania jako narzędzie zwiększenia handlu.

SecretClient przygotowuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Wyniki badań SecretClient mogą być dostępne jeszcze w czasie trwania badania w systemie on-line. Dostarczają cennych informacji, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych standardów obsługi. Są użyteczne w programach motywacyjnych i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę ankiet, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub części obszarów badawczych przez całą dobę. Oprogramowanie zawiera mnogość narzędzi analitycznych oraz graficzną prezentację wyników. Dostęp do raportów ma miejsce na poszczególnych poziomach uprawnień, zgodnych z hierarchią firmy. Pozwala to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, zespołami dystrybutorów.


Pozostałe artykuły

Badania marketingowe - 15 lat doświadczenia gwarantuje sukces

Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i korzyści. Świadczymy usługi dla największych marek, wdrażając kompleksowe badania jakości obsługi klienta. Co miesiąc realizujemy setki analiz Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, analiz form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony oraz szanse i ryzyka na tle rynkowych konkurentów.
1 2