Czy badania marketingowe mają sens?

Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy zadowolenia konsumentów w zespół łączących się usług oraz zalet. Pracujemy dla najpopularniejszych przedsiębiorstw, wdrażając szczegółowe badania jakości obsługi klienta. Co miesiąc realizujemy setki analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia norm obsługi, badania form komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by poznać ich silne i słabe strony oraz okazje i zagrożenia na tle bezpośrednich konkurentów.


SecretClient to metoda badania jakości obsługi klienta mystery shopper, przeprowadzana podczas odwiedzin w placówkach sprzedaży albo innych miejscach obsługi klienta.
Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping, obejmujący wyobrażenie o pewnej grupie docelowej klientów, odwiedza ustalony zakład, miejsce obsługi, placówkę i realizuje opracowane działania.
Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do założonych norm, sposób zaprezentowania usług, zdolność rozpoznania potrzeb konsumenta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Analizie mogą być podległe także: umiejętności pro-sprzedażowe, obecność materiałów wsparcia sprzedaży, wygląd i otoczenie punktu.
Secret Client


Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest łączenie wizyt Mystery Shopping z badaniem ścieżek komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci podejmują kontakt z firmą korzystając z dostępnych kanałów komunikacji, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, dostęp do informacji itd.

Zakres usług SecretClient zawiera również audyt podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje silne i słabe strony akcji, dodatkowe możliwości oraz zagrożenia, ułatwia wybór odpowiedniej strategii wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród. Periodyczne sprawdzenia realizowane podczas wdrażania programów pomagają w utrzymaniu motywacji uczestników i pozwalają sprawdzać czy pracownicy zależni właściwie używają te działania jako narzędzie wsparcia sprzedaży.

Nasza firma realizuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, przedsiębiorstw turystycznych, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.

Rezultaty testów SecretClient podejrzeć można jeszcze w trakcie badania w systemie on-line. Dostarczają wartościowych wniosków, solidnych podstaw do doskonalenia firmowych zasad postępowania z klientem. Są użyteczne w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, nagrań itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów objętych kontrolą przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość opcji analizy oraz wizualizację wyników. Dostęp do rezultatów następuje na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą firmy. Pozwala to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, menedżerami regionalnymi, zespołami sprzedawców.

Zespół: klienci cenią naszą firmę za wieloletnie doświadczenie, grupę etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów aktywnych nie tylko w większych aglomeracjach, lecz również w setkach mniejszych miejscowości. Taka siatka wpływa na szybkość oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także redukuje nakłady ponoszone na transport. Badający są objęci specjalnym programem kontroli i lojalnościowym.

Wartością dodaną SecretClient jest baza opinii milionów nabywców dóbr i usług w ramach Programu Jakość Obsługi oraz bieżące raporty konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi Klienta, sporządzamy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste doświadczenia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.
17-08-18 06:30