Na czym polegają programy lojalnościowe?

Od 1998 roku ściśle zajmujemy się zagadnieniem marketingu lojalności i marketingu relacji. Przygotowujemy i wdrażamy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, całościowo od projektu, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, baz danych.
Programy Partnerskie to programy lojalnościowe wdrażane w obrębie B2B, tj. skierowane do partnerów, handlowców, dystrybutorów, sprzedawców. Chęć do działania jest nie tylko efektem nagród i premii, ale przede wszystkim z poczucia należenia do elitarnej grupy, z czynników pozamaterialnych, relacji i kontaktu z przedsiębiorstwem, dostępu do wiedzy i udziału w szkoleniach.

Tego typu działania zmniejszają rolę ceny, umożliwiają zmniejszenie przyznawanych zniżek i kreują barierę dla konkurencji. Wdrożyliśmy setki programów lojalnościowych i partnerskich B2B i B2C. Zrealizowaliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banki, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, lekarskiej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, samochodowej i wielu innych. Przygotowujemy również wewnętrzne programy motywacyjne dla pracowników, przedstawicieli handlowych, dealerów i dystrybutorów.

Pozostałe artykuły

Co jest istotą programu lojalnościowego?

Już blisko 15 lat wyłącznie zajmujemy się zagadnieniem marketingu lojalności i marketingu relacji. Tworzymy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, kompleksowo od planu działania, agendy, kreacji, systemu informatycznego, baz danych.


Do naszych plusów należą: efekt skali i optymalizacja kosztów, unikalne na krajowym rynku know-how, oprogramowanie do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki nagród, obsługa prawna i podatkowa. Zapewniamy bezpieczeństwo i wygodę współpracy z ekspertami oraz całościową opiekę w zakresie prawa i podatków, obejmującą m.in. fachowe doradztwo prawne i podatkowe, przygotowanie dokumentów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od nagród.

Proces dostarczenia nagród jest jednym z istotniejszych, a przy tym najtrudniejszych etapów realizacji działania.
Programy lojalnościowe dla każdego
W dużej mierze przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs przynoszą zakładany, długoterminowy efekt i pieczętuje relacje z jego uczestnikami. Dlatego zbudowaliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę poszczególnych etapów logistyki: wybór nagród, zakup, magazynowanie, konfekcjonowanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Ciągła, regularna od lat współpraca z najlepszymi producentami i dostarczycielami umożliwia zapewnić dostępność setek dokładnie wyselekcjonowanych modeli nagród i zredukować ceny ich nabycia i dostarczenia.

Wychodzimy z założenia, że istotą pakietu lojalnościowego nie ma być jedynie bieg po nagrody. Oprócz zwiększenia sprzedaży istotną rolę odgrywa tu tworzenie relacji marketingowych. Program staje się punktem startowym do komunikacji, zaś segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, life-style, gusta, historię relacji, umożliwia idealny dobór środków motywacji. Na podstawie naszych badań zadowolenia i oczekiwań biorących udział prowadzimy programy, gdzie premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, lecz także wartości niematerialne, kursy i szkolenia oraz wiedza fachowa. Relacje oparte na tych fundamentach objawiają się niezwykle silną lojalnością. http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html
Więcej na http://www.programylojalnosciowe.pl/
1 2