Nowoczesny marketing

Każdy zdaje sobie sprawę, że dzisiaj bez efektywnego marketingu trudno zaliczyć sukces w biznesie. Problem reklamowania jest od dekad przedmiotem analiz mas akademików na całym świecie. W naszym kraju znajdziesz wielu specjalistów w tej niełatwej dziedzinie.
Reklama na billboardach
Jeżeli jednak nie planujesz wyrzucać kasy na wynajmowany personel, powinieneś przynajmniej zapamiętać trzy naczelne media, jakie powinno używać twoje przedsiębiorstwo do reklamowania się.

Pozostałe artykuły

Zaprezentuj się na ulicach miasta

Reklama outdoorowa
Jednym z powszechnych sposobów na przydanie popularności wybranej marce jest zastosowanie billboardów. Są to tablice lub plakaty o dużych wymiarach, używane na zewnątrz budynków. Stanowią jeden z bardziej charakterystycznych elementów wyglądu dużych metropolii, tak jak neony. billboardy częstoposiadają oświetlenie, co sprawia, że są widoczne także w nocy. Ten typ reklamy bywa bardzo skuteczny, z uwagi na wymiary.


Wielkie plakaty ciągle mają wielką energię oddziaływania na ludzi. Fundamentalną rzeczą tutaj jest namierzenie najlepszego punktu do powieszania twojego plakatu. Poszukiwania musisz zacząć od miasta, w którym planujesz zamontować billboard. Jeżeli zatem potrzebujesz miejsca na billboard w stolicy lubuskiego, do wyszukiwarki internetowej wstaw sformułowanie „billboard Zielona Góra" (znajdź je tutaj).

W sytuacji, gdy potrzebne jest tobie inne miejsce, na przykład na Śląsku, powinieneś zmienić frazę na na przykład „billboardy Dąbrowa Górnicza”. Ważne, żeby respektowana była taka reguła, że do określenia „billboard” dodajesz nazwę miejscowości (sprawdź ofertę na billboardy w Rudzie Śląskiej od ). Swój przekaz powinieneś zamieścić w rejonie popularnej autostrady, drogi krajowej albo przy wyjeździe z miejscowości. Świetną lokalizacją jest również bulwar, po którym przechadza się wielu ludzi.

Następnym sposobem, na który powinieneś postawić, jest cyberprzestrzeń. Dziś każda firma powinna posiadać swoją własną stronę sieciową oraz interaktywny fanpage na Facebooku. Sieć to też narzędzie, dzięki któremu namierzysz punkt na plakat, do Google wstawiając hasła w rodzaju „billboard Płock”. Jeśli poszukujesz punktu na reklamę wielkoformatową, którą ujrzy tysiące pielgrzymów, do okienka wyszukiwania wpisz słowa kluczowe „billboardy Częstochowa”

I ostatnie medium do opisania – telewizja. Filmiki w TV są zazwyczaj drogie, jednak warto je wybrać, gdyż tą drogą twój przekaz reklamowy dojdzie do wielu milionów konsumentów.
18-12-04 07:15