MSP w sieci

Klienci najczęściej szukają w internecie wiadomości na temat firm turystycznych i gastronomicznych i hotelarskich.

Tak wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Aż 65 proc.

Podoba Ci się ten post? To super, jeżeli chcesz poznać coś równie absorbującego, to z pewnością na pewno zaciekawi Cię też ważna propozycja (http://efematic.pl/produkty/).

ankietowanych przyznało, że w podczas ostatniego roku korzystało z internetu w celu sprawdzenia danych i opinii na temat przedsiębiorstw z tych sektorów. Polacy w internecie poszukują także informacji o firmach związanych z usługami finansowymi. Ponad połowa badanych (55 proc.) za pośrednictwem internetu przeglądała oferty banków, firm ubezpieczeniowych, otwartych funduszy emerytalnych oraz towarzystw funduszy inwestycyjnych. Odrobinę mniej badanych (54 proc.), korzystało z internetu, szukając wiedzy o sklepach i hurtowniach.

Dla 34 proc. respondentów, przede wszystkim mężczyzn, internet stanowi źródło informacji o firmach telekomunikacyjnych. Niewiele mniej osób w ciągu ostatnich 12 miesięcy za pośrednictwem internetu sprawdzało oferty firm transportowych. Według badania takie informacje interesują głównie osoby między 18. a 34. rokiem życia. Jak pokazuje badanie, Polacy szczególnie często poszukują informacji o wiarygodności firm z szeroko pojętego sektora usług - podkreśla Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy.

Badanie "Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych" zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez Instytut Zarządzania Ograniczeniami badawczy Millward Brown SMG/KRC. Rzetelna Firma to program, który promuje uczciwość płatniczą oraz stosowanie wysokich standardów etycznych i dobrych praktyk w działalności gospodarczej.

Artykuł powstał dzięki uprzejmości - biuro rachunkowe online
Zaczerpnięte z: ifirma.pl
21-12-07 10:01