Poszukiwane w sieci - firmy

Użytkownicy zwykle szukają w internecie informacji na temat firm turystycznych i gastronomicznych i hotelarskich.
Tak wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Aż 65 proc. ankietowanych przyznało, że w ciągu byłego roku korzystało z internetu w celu sprawdzenia danych i opinii na temat przedsiębiorstw z tych sektorów. Nasi rodacy w internecie wypatrują również informacji o firmach związanych z usługami finansowymi. Ponad połowa ankietowanych (55 proc.) za pośrednictwem internetu przeglądała propozycje banków, firm ubezpieczeniowych, otwartych funduszy emerytalnych jak również towarzystw funduszy inwestycyjnych. Odrobinę mniej badanych (54 proc.), korzystało z internetu, szukając informacji o sklepach i hurtowniach.

Dla 34 proc. respondentów, głównie mężczyzn, internet stanowi źródło informacji o firmach telekomunikacyjnych. Niewiele mniej osób w ciągu minionych 12 miesięcy za pośrednictwem internetu sprawdzało oferty firm transportowych. Według badania takie informacje interesują głównie osoby między 18. a 34. rokiem życia.

ak pokazuje badanie, Polacy szczególnie często poszukują informacji o wiarygodności firm z szeroko pojętego sektora usług - podkreśla Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy.

Badanie "Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych" zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez Instytut Zarządzania Ograniczeniami badawczy Millward Brown SMG/KRC. Rzetelna Firma to program, który promuje uczciwość płatniczą oraz stosowanie wysokich standardów etycznych i dobrych praktyk w działalności gospodarczej.

Artykuł powstał we współpracy z - faktura vat
Zaczerpnięte z: ifirma.pl
22-07-07 07:01