Programy lojalnościowe z jak najlepszej strony

Już blisko 15 lat ściśle specjalizujemy się w marketingu lojalności i relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., kompleksowo od planu działania, strategii, kreacji, systemu informatycznego, baz danych.


Programy Partnerskie to programy lojalnościowe realizowane w obrębie B2B, tj. skierowane do partnerów, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sprzedawców. Motywacja jest nie tylko efektem nagród i dodatków, ale głównie z przynależności do elitarnej grupy, z czynników pozamaterialnych, stosunków i kontaktu z firmą, dostępu do wiedzy i udziału w szkoleniach.

Programy lojalnościowe i partnerskie ograniczają znaczenie ceny, pozwalają na zmniejszenie przyznawanych rabatów i kreują barierę dla rynkowych rywali. Zrealizowaliśmy tysiące tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe różnego typu przedsiębiorstw. Przygotowujemy także wewnątrz-firmowe programy motywacyjne dla pracowników, handlowców, sprzedawców i dystrybutorów.

Naszymi atutami są: efekt skali i optymizacja kosztów, unikalne na polskim rynku know-how, oprogramowanie do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki nagród, pomoc kancelaryjna i podatkowa. Gwarantujemy pewność i komfort współpracy z fachowcami oraz całościową obsługę prawa i podatków, obejmującą m.in. fachowe doradztwo prawne i podatkowe, tworzenie regulaminów i formularzy, wsparcie z zakresie obsługi podatków od premii.

Programylojalnosciowe.pl - programy lojalnościowe
Proces dostarczenia nagród jest jednym z istotniejszych, a przy tym najtrudniejszych etapów wdrożenia działania. W dużej mierze przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs powodują zamierzony, długoterminowy skutek i pieczętuje więzi z jego uczestnikami. Dlatego zbudowaliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę poszczególnych faz logistyki: dobór nagród, nabycie, magazynowanie, konfekcjonowanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Ciągła, nieprzerwana od lat współpraca z renomowanymi producentami i dystrybutorami pomaga zagwarantować dostępność wielu dokładnie wyselekcjonowanych modeli nagród i zredukować ceny ich nabycia i dostarczenia.
Wychodzimy z założenia, że istotą programu lojalnościowego nie jest jedynie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży ważną rolę ma w tym miejscu budowa relacji marketingowych. Taka działalność staje się platformą komunikacji, zaś segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, life-style, preferencje, historię relacji, umożliwia idealny dobór środków motywacji. Na podstawie własnych badań satysfakcji i oczekiwań biorących udział wdrażamy programy, w których premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, ale również wartości niematerialne, kursy i szkolenia oraz porady ekspertów. Związki oparte na takich fundamentach owocują n http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html e.pl/">programylojalnosciowe.pl
1 2