Organizacja obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie

W każdej firmie istnieje obieg dokumentów. Nim nowoczesność wkradła się do gospodarki, proces administrowania dokumentacją, odbywał się dłużej był mało skuteczny. Od czasu, kiedy istnieją odpowiednie aplikacje komputerowe, praca przy dokumentacji staje się dużo szybsza oraz dużo bardziej ekonomiczna. Jednym z takich aplikacji jest ms Sharepoint. Mówiąc najogólniej aplikacja służy urządzaniu platformy komunikacyjnej pomiędzy pracownikami firmy (workflow) a pracownikami i ich otoczeniem.

Praca przy komputerze


Intranet Share Point – nie musisz być informatykiem
Witryna Intranet Share Point to wspaniałe narzędzie do pracy w nowoczesnych czasach. Niezależnie od tego, czy konkretny pracownik znajduje się w siedzibie przedsiębiorstwa, czy na drugim końcu państwa, po zalogowaniu się na służbowej platformie posiada dostęp do przekazywanych przez pracodawcę wiadomości. Intranet Share Point służy do rotacji zadań, dokumentów, czy ogłoszeń. Co najistotniejsze, by obsługiwać platformę nie trzeba mieć wykształcenia informatycznego.

Workflow – system usprawniający
Jednym spośród fundamentalnych systemów oprogramowania Sharepoint jest elektroniczny obieg dokumentów. Służy on szeroko rozumianej automatyzacji obsługi. Dotyczy zarówno zagadnień wewnętrznych firmy (udogodnienie przedsięwzięć informatycznych, bądź wysyłanie podań przez zatrudnione tam osoby) jak i związanych z klientem (odbiór i obsługa zażaleń, lub [bricssys] zleceń). Workflow w niektórych jednostkach (zwłaszcza mediach elektronicznych) służy wymianie plików audio i wideo.
1 2