Jak zaprojektować gazetkę reklamową, by była skuteczna. Są konkretne prawidła, jakie to zapewniają

Gazetki promocyjne to obecnie jedne z najbardziej niezawodnych narzędzi komunikacji z klientem. To dzięki nim sklepy zyskują klientów, ale też mogą stworzyć świadomość swojej marki. Co więcej taka komunikacja z klientem jest dość kosztowna. Bardzo istotne więc, żeby stworzyć gazetkę, która będzie zachęcała do zakupów w sklepie.


Gazetka promocyjna
Jeżeli źle ją stworzymy to utracimy nie tylko pieniądze, lecz również potencjalną marżę, jaką byśmy zyskali. Przede wszystkim musimy pomyśleć, jaki jest cel gazetki. Do wyboru mamy kilka możliwości. Może to być na przykład zwiększenie wartości koszyka. Czyli skupiamy się na szerokiej ofercie i informacji o nowych produktach. Innym celem może będzie bardziej znaczny ruch w sklepie. Będzie tak, jeśli w gazetce będziemy zamieszczać promocje i oferty specjalne. Niektórzy skupiają się na sprawach psychologicznych, jak budowanie świadomości która dotyczy oferowanego asortymentu. Może być tak, iż nasz sklep nie jest kojarzony z jakimś asortymentem.

Dzięki umieszczaniu w ofercie takiego asortymentu pokazujemy, że jest całkowicie inaczej. Na koniec trzeba powiedzieć, że gazetki promocyjne mogą budować pożądany wizerunek cenowy, na przykład gazetka komputronik (). Jeden rodzaj gazetki zazwyczaj nie dociera do każdego z segmentów klientów. W konsekwencji, na samym początku procesu należy zastanowić się, do jakiej grupy docelowej chcemy skierować materiał promocyjny. Bardzo ważne jest, ażeby całkowity koncept oraz prezencję gazetki dostosować do określonego segmentu. Kolorystyka, komunikaty, ułożenie i wybór produktów oraz cenówki muszą być dopasowane tak, aby były czytelne dla określonych klientów. Tutaj więcej: komputerowepromocje.pl/.
1 2