jakimi metodami najefektywniej jest wspierać lokalny biznes?

Wsparcie pieniężne pochodzące z urzędu miasta lub z Unii Europejskiej nie jest jedyną formą wsparcia, której potrzebują niewielkie, o charakterze lokalnym, przedsięwzięcia. Każdy doświadczony biznesmen posiada tę wiedzę, że podstawą każdej firmy, nawet o charakterze lokalnym jest oryginalna reklama.


Wizytówki
Taką kompleksową działalnością trudnią się firmy poligraficzne oraz agencje reklamowe. Można w nich zamówić zarówno wizytówki (wyślij swoje zamówienie: profesjonalny wydruk wizytówek), jak i druki reklamowe na dużym czy małym arkuszu, ale też usługi związane z promowaniem marki. Przykładowo drukowanie materiałów reklamowych, albo reklamę ambientową. Wszystko zależy od możliwości finansowych przedsiębiorcy.

Najważniejsze działania reklamowe
Najważniejsze to być rozpoznawalnym na lokalnym rynku. Żeby osiągnąć ten efekt, nie wystarczy zachęcająca oferta i dobra lokalizacja siedziby. Należy wybraną przez siebie metodą podkreślić zalety własnego biznesu. W tym celu w większości przypadków wykorzystywane są ulotki. Jest to najprostsza i niedroga postać reklamy, przy drukowaniu większej ilości tego typu produktów, koszty odpowiednio spadają. Powyżej kilkuset sztuk jednostkowa cena wytworzenia sięga już blisko kilkadziesiąt groszy. Należy zatroszczyć o dobry projekt graficzny, przykuwający wzrok potencjalnego klienta. Tego rodzaju usługi często oferuje drukarnia (sprawdź: drukarnia we Wrocławiu), która zajmuje się produkcją różnego rodzaju ulotek. Przy zamówieniu kompleksowej usługi można liczyć na rabaty, lub wynegocjować kolportaż wliczony w koszt.

1 2