Choć przyciągnięcie klientów jest niesamowicie ciężkie, to jeszcze cięższe jest to, aby po prostu na dłuższy czas zatrzymać klientelę. Przecież na rynku jest wielka konkurencja - to powoduje, że często biznesmeni muszą walczyć o swojego klienta. Dobrze, ale czy to aż takie łatwe? Ludzie są zasadniczo bezwzględni: często dla niewielkich oszczędności są w stanie sprawić, że najzwyczajniej w świecie stracimy cennego klienta.
No cóż, takie prawa rynku - jeżeli klient trafił na korzystniejszą cenowo ofertę, a może nawet solidniejszą pod względem standardu, to nigdy nie może dziwić, że przejdzie do konkurencji. Jednak w żadnym wypadku nie można godzić się ze stratą klientów! Trzeba jakoś walczyć. No dobrze, jednakże to stosunkowo trudne oraz niezbyt tanie. Co w takim razie można polecić przedsiębiorcom, którzy chcą wreszcie zwiększyć przywiązanie własnych klientów do firmy? Są fajne rozwiązania - na przykład systemy motywacyjne.
Jeżeli, aby schudnąć musimy umiejętnie się zmotywować, to niewątpliwie z biznesami jest podobnie. Zatem trzeba zmotywować człowieka do zostawiania u nas gotówki. Weźmy choćby w rachubę pizzerię. W każdym mieście jest znacząca liczba pizzerii, zatem nie powinno przesadnie zdziwić, że właściciele restauracji nie mogą zakładać automatycznie, iż nieustannie będą odwiedzani przez masę ludzi. Można w sumie powiedzieć, że ciężko dzisiaj efektywnie dotrzeć do konsumentów...
Jeżeli, aby schudnąć musimy umiejętnie się zmotywować, to niewątpliwie z biznesami jest podobnie. Zatem trzeba zmotywować człowieka do zostawiania u nas gotówki. Weźmy choćby w rachubę pizzerię. W każdym mieście jest znacząca liczba pizzerii, zatem nie powinno przesadnie zdziwić, że właściciele restauracji nie mogą zakładać automatycznie, iż nieustannie będą odwiedzani przez masę ludzi. Można w sumie powiedzieć, że ciężko dzisiaj efektywnie dotrzeć do konsumentów...