Receptą na sukces każdej firmy, jest skuteczne zarządzanie jej działaniem. Wymaga to jasnego określenia celów i dązenie do ich spełnienia. Możliwość spełniania celów każdego przedsiębiorstwa kontroluje otoczenie czyli rynek. Stawia to przed zarządzającymi przedsiębiorstwem konieczność ciągłej obserwacji przeobrażającego się otoczenia rynkowego firmy i aktywnego reagowania na te zmiany. Im bardziej nagła i trafniejsza reakcja – tym bardziej imponujący efekt i skonsolidowania pozycji firmy na rynku.

Dla firm małych lub średnich używanie arkuszy Excela do tworzenia strategicznych decyzji biznesowych nie jest już wystarczające. Przedsiębiorstwa mają prawdziwe góry informacji do przeanalizowania, jeśli chcą odkryć, co tak naprawdę zwiększa ich sprzedaż. Firmy gromadzą szczegółowe wiadomości o poszczególnych odbiorcach, stwarzają nowe kanały sprzedaży czy rozszerzają asortyment - wówczas - danych przybywa.Rozwiązaniem dla takiej sytuacji jest intuicyjne narzędzie służące do tworzenia raportów i analiz na bazie danych wprowadzonych do programu do fakturowania. Każde przedsiębiorstwo dąży do zwiększenia przewagi konkurencyjnej. Analiza prowadzonego biznesu możliwa dzięki modułowi programu - pozwala lepiej zarządzać firmą, poprzez dostarczenie kompletnej i rzeczywistej informacji o każdej z części biznesu. Więcej informacji: portal www.