Reklama outdoorowa – rodzaje oraz nośniki reklamy

Obecnie jest dużo nośników outdoorowej reklamy, dzięki jakim możesz dotrzeć do odbiorcy końcowego. Odmiany reklamy zewnętrznej powinny być dobrane do miejsca, w którym się znajdują tak, ażeby były jak w największym stopniu dostrzegalne.


narzędzia


Pozostałe artykuły

Kosteczka brukowa - a więc, usługi od brukarza dostępne w sieci internetowej

kamienice w Gdańsku
Z pewnością po zbudowaniu domku, czy własnej firmy, kiedy stanąłeś w drzwiczkach wejściowych i wziąłeś głęboki oddech - zerknąłeś na pusty teren dookoła krzywiąc się wraz z myślą, iż budowla stoi, a naokoło nie jest już aż tak pięknie jak w środku.


Reklama outdoorowa w postaci tablic LED doceniana jest głównie za gigantyczną ilość adresatów, jaka wynika z położenia reklamy LED w punktach użyteczności publicznej takich jak przykładowo centra handlowe, instytucje. Nie bez znaczenia jest także znakomita dostrzegalność owej odmiany reklamy o prawie każdej porze dnia. Typy reklamy, jakie można na nich ulokować to m.in reklama fleszowa czy też graficzna. Dosyć ciekawym wyjściem zdaje się być odmiana reklamy zewnętrznej w formie tak zwanych Citylightów. Ów wariant reklamy cechuje się podświetlaną tablicą, na której publikowane są rozmaitego typu reklamowe plakaty. Taki nośnik reklamy outdoorowej jest niedużych Rozmiarów, najczęściej ok dwóch metrów, aczkolwiek jego położenie w najbardziej popularnych w miastach punktach, takich jak: deptaki, dworce oraz galerie handlowe, pozwala to na dotarcie do rozmaitych adresatów.


szlifierki


baner laminowany


Coraz to częściej użytkowana forma reklamy zewnętrznej to baner laminowany. Jest to reklama (polecamy: poliwęglan kanalikowy) uniwersalna, wykorzystywana w różnych lokalizacjach. Opisując formy reklamy outdoorowej nie możemy nie napomknąć o telebimach. Ta forma reklamy outdoorowej jest niezwykle uniwersalnym nośnikiem, stworzonym na tablicy z diod LED, co czyni przekaz na nich pokazywany czytelnym.
1 2