O programach partnerskich i klientach

Marketing we współczesnym rozumieniu narodził się ponad pół stulecia temu. W czasie od jego stworzenia narodziło się wiele rozmaitych typów marketingu – bardzo interesującym jest marketing afiliacyjny, który narodził się, gdy sieć internetowa stała się ogólnodostępna. Na czym on polega?
Sprawa jest banalna. Działalność, która oferuje jakieś dobra, zawiązuje układ z innym podmiotem – tak kreuje się program partnerski. Na witrynie internetowej partnera zostają opublikowane treści od marki, w których promowane są jej produkty. Jeżeli użytkownik internetu wejdzie przez odnośnik na portal marki i nabędzie dany produkt, manager witryny partnerskiej dostanie ustalony procent od wartości zakupu. Tak działająca afiliacja promocyjna może dać ogromne korzyści obu partnerom. W tym miejscu ujawnia się pytanie – które strony mają największą szansę, by dołączyć do takiego rodzaju układu, jak program partnerski? Rzecz jasna te, które mogą poszczycić się znaczną popularnością wśród internautów. Jest to banalne w obsłudze – należy opublikować na stronie podesłane przez partnera treści, wykreować odnośniki i czekać na nadchodzące prowizje. Specjalne mechanizmy umieją rozpoznać, z jakiej witryny WWW użytkownik dostał się do strony sklepu.

Pozostałe artykuły

Umowa na roboty budowlane , art. 647kc

profesjonalne murowanie ścian
Umowa stworzona na piśmie jest pismem, który zaręcza istnienie zobowiązania, oraz wyznacza, do czego strony się zobowiązały. W razie sporu, jest w stanie uprościć wyegzekwowanie dokonania świadczenia.


Marketing afiliacyjny jest systematycznie wykorzystywany przez sklepy, które trudnią się sprzedawaniem towarów ubezpieczenie ładunku z sporą marżą. To jasne, że działalności gospodarcze z branży produktów spożywczych nie będą inwestować środków w reklamę tego gatunku.
1 2