Biznes w internecie rośnie w siłę

Choć dalej co trzeci przedsiębiorca z sektora MŚP nie ma jeszcze swojej strony internetowej, a za pośrednictwem sieci swe towary sprzedaje jedynie 12% firm.

Najświeższe badanie TNS OBOP pokazuje, że połowa małych firm w Polsce ciągle nie funkcjonuje w internecie. Natomiast te z firm, które posiadają własne webpage, zapominają o ich aktualizacji. Okazuje się, że co piąte przedsiębiorstwo nie modyfikuje własnego portalu, tłumacząc to brakiem czasu, pieniędzy, albo awersji do tego typu działań.

Firmy z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw skupiają swe działania lokalnie. Nie widzą więc potrzeby tworzenia strony internetowej i zatrudniania pracownika, który by nią zarządzał. Ze swymi klientami kontaktują się osobiście, strona jest więc im niepotrzebna. Wychodząc z takiego założenia popełniają błąd – znacznie zmniejszają swe szanse na pozyskanie nowych klientów.

Sieć ma to do siebie, że łatwo się w nią złapać. Wystarczą jedne odwiedziny, żeby docenić korzyści które płyną z internetu. Ci, którzy posiadają już swe strony twierdzą, że dzięki nim znacznie łatwiej jest im pozyskać nowych klientów orz utrzymać kontakt ze stałymi.
Zaczerpnięte z: ifirma.pl
11-08-16 10:29