Wideo

Organizacja obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie

Praca przy komputerze
W każdej firmie funkcjonuje obieg dokumentów. Zanim nowoczesność wkradła się do gospodarki, proces zarządzania dokumentacją, odbywał się dłużej był mało sprawny. Odkąd są odpowiednie programy komputerowe, praca przy dokumentacji staje się dużo szybsza i o wiele bardziej ekonomiczna. Jednym spośród takich programów jest ms Sharepoint. Mówiąc najogólniej program służy organizowaniu platformy komunikacyjnej między pracownikami przedsiębiorstwa (workflow) a pracownikami i ich otoczeniem.

Które narzędzia ułatwiają pracę biurową

komputer
W każdej firmie istnieje obieg dokumentów. Nim nowoczesność wkradła się do biznesu, proces administrowania dokumentacją, odbywał się dłużej i był mało funkcjonalny. Odkąd istnieją dobre aplikacje komputerowe, praca przy dokumentacji staje się dużo szybsza i dużo bardziej oszczędna. Jednym z takich aplikacji jest Sharepoint. Mówiąc najogólniej program służy organizowaniu platformy komunikacyjnej pomiędzy pracownikami firmy ( Android sharepoint) a pracownikami i ich otoczeniem.