Media

Reklama – jaką wybrać?

billboard reklamowy w języku angielskim
Zanim zdecydujesz się na banery reklamowe jako media reklamowe twojej działalności gospodarczej, musisz to dogłębnie przeanalizować. Wiedz, że Polacy przejawiają coraz silniejszą antypatię wobec wszechobecnych reklam. To nie dziwota – wszakże banery reklamowe są rzeczywiście widoczne na każdym rogu.

Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa - agencja PR ci pomoże

Kreowanie wizerunku to zadanie, które zazwyczaj wpisywane jest nisko na liście spraw, nawet w sporych firmach. Czasem nawet przedsiębiorstwa wcale nie mają w swoich strukturach menedżera zajmującego się public Relations, nie mówiąc o całym departamencie. Zdecydowanie warto jednakże zaplanować odpowiednio budżet i przeznaczyć na kreowanie wizerunku właściwe środki. Najlepsze wyjście - zwrócić się do specjalistów w tej dziedzinie

Jak skutecznie radzić sobie z wystąpieniami publicznymi - parę ciekawostek

Orator
Aktualnie w branży funkcjonuje bardzo wiele firm PR-owych. Na ich usługi nierzadko decydują się firmy, które mają trudności z zarządzaniem własnym wizerunkiem bądź też nie mają własnych działów PR. W obecnych czasach staje się jasne, że tego typu znaczące spawy, jak wizerunek własnej firmy powierzamy fachowcom. Szczególnie także właściciele niewielkich biznesów zaczynają dostrzegać zalety dobrze prowadzonego PR-u. Dlatego też od tego właśnie, jak prezentujemy się na zewnątrz zależy, jak odbierają nas nasi partnerzy biznesowi.

Zaprojektuj stronę internetową

WWW
Stare media – prasa i TV – tracą swoją pozycję na rzecz nowoczesnych technologii WWW. Można to dostrzec zwłaszcza w branży promocyjnej. Instytucje wydają krocie na ogłoszenia w Internecie. Czemu tak jest? Otóż WWW to największa na globie baza klientów, do których da się wysyłać tekst reklamowy. Jednakże nie to jest najistotniejszym lutetem nowych technologii.