Koszty

Porady na wejście na newconnect, pozyskiwanie dopłat z UE

gotówka
Dzisiaj w Polsce osiągalna jest obszerna propozycja rozwiązań uzyskiwania środków przydatnych na realizację koncepcji biznesowej. Dlatego rozpatrywanie potrzeb danego planu winno zostać dokonane po zaznajomieniu się z dostępnymi opcjami finansowania.

Masz zamiar zainwestować w nieruchomość?

zarządzanie najmem
Nie chcesz polegać w przyszłości na państwowej emeryturze? A może najzwyczajniej w świecie masz sporą kasę i chciałbyś zainwestować ją jakoś? A więc jest interesujące rozwiązanie! W końcu niesamowicie skuteczne jest inwestowanie własnych oszczędności na rynku mieszkaniowym.

Rodzaje podatku za wynajem mieszkania.

Ściana jak nowa
Podatek za wynajem może być w postaci zryczałtowanej albo na tak określanych zasadach ogólnych. Ryczałt jest prostszą postacią rozliczenia podatku dochodowego. W momencie, gdy go wybierzemy trzeba złożyć oświadczenie o wyborze tej formy odpowiedniemu naczelnikowi urzędu skarbowego. Suma tego podatku zależy od wielkości przychodu i nie możemy go zmniejszyć o żadne koszty pozyskania przychodu. Obliczamy go sami i wpłacamy, każdego miesiąca bądź co kwartał do urzędu skarbowego w czasie do 20 dni przyszłego miesiąca.

Wszystko o służbowych podróżach

polska
Delegacje, są nieodłącznym fragmentem strategii operacyjnej przedsiębiorstwa. Dla wielu właścicieli firm wszelkie polecenie wyjazdu służbowego łączy się z kłopotami dotyczącymi prawidłowego rozrachunku delegacji i odpowiedniego ujęcia wyjazdu służbowego w koszty uzyskania dochodu.

Na zakupy do niemieckiego sąsiada

Towary z Niemiec
Ogromną i stale wzrastającą popularnością na polskim rynku odznaczają się różnego typu produkty z Niemiec. Najbardziej poszukiwaną i najchętniej kupowaną grupą produktów jest chemia z Niemiec. Co ciekawe, ogromnym powodzeniem w Polsce cieszą się towary tych samych marek, które występują w Polsce.

Outsourcing księgowości

praca
Jakiś czas temu księgowy w strukturze firmy był niezastąpiony niemal od pierwszego dnia. Obecnie nierzadko firmy wybierają usługi księgowe i finansowe realizowane przez usługodawców zewnętrznych. Outsourcing księgowości, audytu finansowego czy obsługi kadr i płac daje szansę na redukcję kosztów przedsiębiorstwa.

W jaki sposób otworzyć sklep online?

serwis
Rynek e-commerce zachowuje się w taki sposób, jakby kryzys go nie dotyczył. Szczególnie w Polsce, gdzie w 2013 r. zauważono wzrost na pułapie 24% w stosunku do 2012 r. To zapewniło nam pozycję lidera przyrostu w Europie Środkowej.

O czym przydałoby się pamiętać przy podpisywaniu dokumentów na roboty budowlane?

na placu budowy
Podpisując umowę na roboty budowlane musimy wiedzieć o podstawowych aktach prawnych, które staną się dla nas gwarancją zachowania bezpieczeństwa w sytuacji jakichkolwiek uchybień. Umowa na roboty budowlane powinna zawierać w sobie paragrafy, bez których istnieje niebezpieczeństwo utraty zainwestowanego majątku lub też wysokich kar pieniężnych. Do najważniejszych części, jakie muszą pojawić się w zapisie zalicza się określenie rodzaju prawnego takiego dokumentu. Istotne jest określenie w paragrafie, że dokument tyczy do konkretnego skutku działań budowlanych, a nie tylko do starannego wykonywania prac.

W jaki sposób możemy zaoszczędzić na prowadzeniu prowadząc własną firmę?

komputery
Należy zwrócić uwagę, że choć prowadzenie własnej firmy z całą pewnością nie jest czymś łatwym, to jednakże bardzo często mamy okazję trafić na jakieś oszczędności. Na przykład nie jest powiedziane, że zawsze powinniśmy zatrudniać u siebie informatyka. Ba, nikt nie powiedział, iż w przypadku jakiejś awarii będziemy płacili niemałe pieniądze.

Składki na ubezpieczenia, płace dla pracowników, obsługa biura – czyli ile kosztuje nas prowadzenie działalności gospodarczej co miesiąc

wynagrodzenie
Każdy, kto zamierza założyć własną działalność gospodarczą powinien pamiętać, że wymaga ona poniesienia określonych kosztów. Aczkolwiek współcześnie istnieje sporo możliwości, które pozwalają na zredukowanie tych kosztów. Ile kosztuje nas prowadzenie działalności gospodarczej miesięcznie i w jaki sposób można zminimalizować te koszty? Tego rodzaju pytanie zadaje sobie zwłaszcza każdy początkujący przedsiębiorca, dlatego postaramy się znać odpowiedź.
1 2