Konsument

Czy Twa firma jest gotowa na Big Data?

big data kurs
Pomimo swej gigantycznej uniwersalności systemy Big Data nie rozwiążą wszelakich problemów połączonych z analizą danych. Stąd też przed podjęciem decyzji o zapoczątkowaniu pilotażowego wdrożenia warto, byś zastanowił się, czy nowe rozwiązania analITyczne dostarczą twojej jednostce pożądanej wartości.

Billboardy efektywne formy informacyjne

opłata
Billboardy to jeden z najstarszych przesyłów reklamowych. Żaden dzisiejszy biznesmen nie wyobraża sobie prowadzenia aktywności bez tego przekazu reklamowego jak reklama zewnętrzna. Surowiec, części oświetlenia, dostosowanie wyglądu reklamy do specyfiki budowy zezwala przygotowywać wyszukane i skuteczne reklamy.

Rozwój firmy a programy lojalnościowe

robot z wózkiem na zakupy
Lojalność klienta to najistotniejsza kwestia dla każdego producenta.Poprzez lojalność rozumie się także stopień utożsamienia się nabywcy z marką.

Celem każdego producenta jest stworzenie takiej marki, która zaspokoi jak najwięcej potrzeb konsumenta, budując w ten sposób jego przywiązanie. Im bardziej klient identyfikuje się z marką, tym łatwiej sprawić, żeby jak najczęściej nabywał on te same towary.

Rozwój firmy a programy lojalnościowe

Zarządzanie

Franczyza - minusy oraz zalety owej metody prowadzenia firmy

Franczyza jest to metoda prowadzenia przedsiębiorstwa. Występuje w niej stosunek między franczyzobiorcą i franczyzodawcą. Ich współpracę charakteryzuje umowa pisemna.


Franczyza - minusy oraz zalety owej metody prowadzenia firmy

Franczyza jest to prowadzenie własnego biznesu pod szyldem znanej marki.

Czemu warto posiadać normę Iso 14001? Co to jest i dla kogo jest najbardziej odpowiednia?

iso
Iso 14001 jest potwierdzoną w skali światowej normą określającą metody wdrażania najbardziej właściwych i niezawodnych systemów zarządzania środowiskowego. Tego typu norma została opracowana i wdrożona w życie, aby określić regułę spokojnej równowagi między utrzymaniem rentowności i dość dużym zmniejszeniem wpływu oddziaływania na środowisko naturalne. Korzystnie wiedzieć, że organizacje, jakie stosują się do tej normy mają szansę na osiągnięcie dwóch wspomnianych celów.

Ochrona zbiorowego interesu konsumentów - analiza pojęcia na tle orzecznictwa

Zakupy w hipermarkecie
Określenie, czym jest zbiorowy interes konsumentów ma kluczowe znaczenie, jednakże nie jest to zadanie proste z uwagi na brak zdefiniowania tego pojęcia przez ustawodawcę. Ograniczył się on jedynie do stwierdzenia w art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, że „nie jest zbiorowym interesem konsumentów suma indywidualnych interesów konsumentów”.