Telewizja, radio, sieć – jak zastosować te środki przekazu, aby owocnie reklamować swoją firmę?


Nadrzędnym kryterium wyboru formy reklamy ma być grupa docelowa, a zatem potencjalni klienci.

Fascynuje Cię omawiany materiał? Jeśli tak, to bez ociągania kliknij tutaj - ta pomocna strona (http://www.piotrowski24.pl/blog/zasady-montazu-rurociagow/) proponuje zbliżoną tematykę.

Badanie rynku pozwoli zatem z jednej strony zmniejszyć koszty dotyczące reklamy, a z drugiej – znacznie poprawić jej wydajność.

Wybierz formę
W czasie przygotowywania promocji firmy należy pomyśleć nad jej formą i zdecydować się na najskuteczniejsze rozwiązanie. Np. wybierając telewizyjny spot reklamowy, można zaprezentować działanie produktu, a równocześnie dotrzeć do sporej grupy odbiorców, ale musimy też liczyć się z dużymi kosztami związanymi z tworzeniem, jak i emisją takiej reklamy. Zapewne dużo tańszym wyjściem jest reklama prasowa (przeczytaj więcej), którą do tego da się szybko zmienić (i na przykład poinformować o ograniczonej w czasie promocji), ale nie jesteśmy w stanie w niej pokazać naszego wyrobu w działaniu. Podczas wyboru reklamy trzeba te zagadnienia mieć na uwadze.
21-10-23 07:15
1 2