Tworzymy agencję brandingową

Działalność agencji reklamowej obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i realizowanie kampanii marketingowych przez: planowanie i umieszczanie reklam w mediach drukowanych, radio, telewizji, internecie i innych publikatorach, projektowanie a także lokowanie reklam zewnętrznych w formie billboardu, paneli, gablot sterowców reklamowych, wystaw okiennych, reklam na autach jak też autobusach itd., dystrybucję i doręczanie prospektów i egzemplarzy promocyjnych, tworzenie pawilonów i innych konstrukcji i miejsc wystawowych, prowadzenie kampanii promocyjnych oraz inne usługi promocyjne mające na celu przyciągnięcie lub zatrzymanie klientów.


agencja reklamowa
Agencja marketingowa nie jest działalnością regulowaną, a zatem nie są konieczne żadne zezwolenia jak też koncesje. Musimy jednakże przestrzegać wymagań ustawowych w obszarze praw autorskich w reklamie, ograniczeń tematycznych jak też prawa konkurencji. Dobrze jest znać zapisy ustawy z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim oraz prawach pokrewnych oraz ustawy z dn. 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieprawej konkurencji: ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych mówi, iż tworząc reklamę kreuje się utwory. W chwili utworzenia utworu przez pracownika wszystkie prawa autorskie nabywa pracodawca. Czytaj o agencjach marketingowo-reklamowych na .


Agencja brandingowa ma 2 lata od dnia obrania utworu na jego rozpowszechnienie. Regulacja z dnia 16 kwietnia 1993 r.

Czy ta problematyka Cię pasjonuje? Jeżeli tak, to przejrzyj link (https://viva-system.pl/oferta/lasery.html), pod jakim znajdziesz niezbędne Ci dane - sprawdź, że Cię zajmą na długi czas.

o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zakazuje fałszywego znaczenia firmy, wprowadzającego w błąd oznaczania pochodzenia geograficznego produktów lub usług, naśladownictwa wytworów, nieprawej reklamy, itd. Jeżeli naszym produktem jest spot będący w sprzeczności z dobrymi obyczajami, uchybiający godności człowieka, wprowadzający nabywcę w błąd, odwołujący się do poczucia strachu, do przesądów, może on zostać zakwalifikowany jako reklama nosząca oznaki nieuczciwej konkurencji (art. 16 ww. ustawy). Sprawdź ofertę agencji brandingowej na o innych agencjach brandingowych na tym portalu.
1 2