B2C
Czy badania marketingowe mają sens?Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy satysfakcji w grupę splatających się usług i korzyści. Świadczymy usługi dla największych marek, wdrażając kompleksowe badania jakości obsługi konsumenta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, badania norm obsługi, analiz form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony oraz okazje i ryzyka pod kątem możliwości bezpośrednich rywali. |
Pozostałe artykuły
Jakie są rodzaje instalacji fotowoltaicznych oraz czym się one cechują?Funkcjonuje parę rodzajów instalacji fotowoltaicznych. Początkowym etapem jest dopasowanie typu konkretnej instalacji.
Odróżniane są trzy najbardziej popularne typy: on-grid: aktualnie najbardziej wydajny oraz najbardziej popularny w naszych uwarunkowaniach klimatycznych. Zakładając własną firmę warto pomyśleć o kooperacji z rachunkowymW obecnych czasach dużo osób kusi się na zakładanie własnej firmy. Jest to bardzo dobre zjawisko, jakie sprzyja rozwojowi gospodarki całego państwa. Nie można natomiast ukryć, iż z otwieraniem firmy łączy się dużo kwestii prawnych, które wielokrotnie zniechęcają mnóstwo osób. Nie ulega wątpliwości, że trzeba się z nimi uporać, aby zdołać legalnie prowadzić działalność i istnieje gro sposobów, które są znakomitą pomocą dla początkujących biznesmenów. Kancelaria doradztwa podatkowego - kiedy się do niej zgłosić?Każda z firm jednakże nie może się obejść bez odpowiedniej księgowości. Czasami to jednak za mało – niezbędna jest pomoc doradcy podatkowego. Giełda dla początkujących nie powinna okazać się trudnaTrzeba inwestować na giełdzie. Gdy tylko posiadamy jakieś nieduże oszczędności i pragniemy je zwiększyć, to należy się namyślić, czy idealnym miejscem do tego nie będzie giełda. Możemy rozłożyć nasze oszczędności w przeróżnych spółkach, a potem spokojnie patrzeć na to jak systematycznie wzrastają, nie denerwując się niewielkimi zmianami. |