Warianty badań marketingowych



Zespół: klienci cenią naszą firmę za duże doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów aktywnych nie tylko w większych aglomeracjach, ale również w tysiącach małych miejscowości. Taka siatka korzystnie oddziałuje na czas wykonania oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także redukuje koszty dojazdów. Audytorzy są objęci odpowiednio przygotowanym systemem nadzorczym i budowy lojalności.
Więcej na
Wartością dodaną SecretClient jest dostęp do opinii setek tysięcy nabywchttps://www.secretclient.com/badania-marketingowe/cennyklient/tualne informacje nt. konkurencji wg gałęzi działania. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.
Zaczerpnięte z: www.secretclient.com
23-02-06 11:01
1 2