Kim jest tajemniczy klient?

Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i zalet. Świadczymy usługi dla największych przedsiębiorstw, wdrażając szczegółowe testy jakości obsługi konsumenta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, analiz form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich mocne i słabe strony oraz okazje i zagrożenia na tle bezpośrednich rywali.
zakupy
SecretClient to metoda badania sposobu obsługi klienta - https://www.secretclient.com/badania-marketingowe/badanie-telefoniczne/ albo innych jednostkach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping, odpowiadający ustalonej grupie docelowej konsumentów, sprawdza ustalony sklep, miejsce obsługi, placówkę i wdraża opracowane scenariusze. Mystery Shopping sprawdza przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do przyjętych norm, sposób prezentacji oferty, umiejętność rozróżnienia potrzeb klienta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Analizie mogą podlegać również: umiejętności pro-sprzedażowe, obecność materiałów POS, wygląd i otoczenie oddziału.

Dodatkiem do sprawdzenia jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z testem kanałjakości obsługiecretContact. Tajemniczy Klienci podejmują kontakt z przedsiębiorstwem korzystając z dostępnych ścieżek komunikacji, takich jak telefon, e-mail, poczta, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, biurem obsługi, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, nastawienie, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itd.

Oferta SecretClient obejmuje także badania podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji. Wskazuje silne i słabe strony działania, dodatkowe możliwości oraz ryzyka, ułatwia wybór właściwej taktyki premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród. Periodyczne sprawdzenia realizowane w trakcie realizacji programów pomagają w utrzymaniu motywacji objętych programem i stwarzają możliwość sprawdzać czy pracownicy zależni odpowiednio używają program jako narzędzie wsparcia handlu.

Pozostałe artykuły

Warianty badań marketingowych

praca
Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę łączących się usług oraz korzyści. Pracujemy dla największych przedsiębiorstw, wdrażając kompleksowe analizy jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca realizujemy setki analiz Tajemniczy Klient, badania norm obsługi, badania kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich mocne i słabe strony, a także szanse i ryzyka na tle bezpośrednich konkurentów.


SecretClient realizuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, przedsiębiorstw turystycznych, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.

Wyniki testów SecretClient podejrzeć można już w trakcie badania w systemie on-line. Dostarczają wartościowych wniosków, solidnych podstaw do ulepszenia firmowych standardów obsługi. Pomagają w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę ankiet, zdjęć, nagrań itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów badawczych przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość narzędzi analitycznych oraz graficzną prezentację wyników. Dostęp do raportów następuje na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą firmy. Pomaga to dzielić się wiedzą i wynikami badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, menedżerami regionalnymi, grupami dystrybutorów.
1 2