Kim jest tajemniczy klient?



Zespół: kontrahenci cenią naszą firmę za duże doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów aktywnych nie tylko w większych aglomeracjach, ale również w tysiącach mniejszych miast. Taki zasięg terenowy wpływa na czas wykonania oraz mobilność realizacji badań mystery shopping, a także redukuje koszty dojazdów. Audytorzy są objęci odpowiednio przygotowanym systemem nadzorczym i lojalnościowym.

Innym atutem SecretClient jest baza opinii setek tysięcy nabywców dóbr i usług w ramach Programu Jakość Obsługi oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg branż. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, przygotowujemy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne doświadczenia prawdziwych konsumentów, partnerów, współpracowników.
23-02-06 11:01
1 2