Komunikacja

Czy badania marketingowe mają sens?

komputery
Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług oraz zalet. Pracujemy dla największych przedsiębiorstw, realizując kompleksowe analizy jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc realizujemy setki analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia standardów obsługi, analiz form komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by poznać ich silne i słabe strony oraz okazje i ryzyka na tle rynkowych rywali.

Czym podróżować postolicy Małopolski i sąsiedztwie?

Busy Kraków
Kraków, starodawna siedziba królów polskich, jest jedynym z najbardziej dziejowych ośrodków miejskich , o ponad tysiącletniej historii, z wieloma atrakcjami turystycznymi oraz zamkiem królewskim na Wawelu, zachwyca nie tylko lokalnych wojażerów ale i zagranicznych. Zanim jednak pojedziemy do Krakowa i okolic, warto pomyśleć, jak przemieszczać się w wybrane przez nas zabytki oraz jaki środek lokomocji wybrać. Najlepiej wybrać busy Kraków.

Programy lojalnościowe z jak najlepszej strony

monety
Już blisko 15 lat wyłącznie specjalizujemy się w marketingu lojalności i relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, całościowo od planu działania, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

Badania marketingowe - 15 lat doświadczenia gwarantuje sukces

Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy satysfakcji w zespół splatających się usług i zalet. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych marek, realizując kompleksowe analizy jakości obsługi konsumenta. Każdego miesiąca realizujemy setki analiz Tajemniczy Klient, badania norm obsługi, badania form komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony, a także szanse i ryzyka pod kątem możliwości rynkowych konkurentów.

Warianty badań marketingowych

praca
Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy zadowolenia konsumentów w zespół łączących się usług oraz korzyści. Pracujemy dla najpopularniejszych marek, wdrażając szczegółowe analizy jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia standardów obsługi, badania form komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony, a także okazje i ryzyka na tle bezpośrednich konkurentów.