B2B

Kim jest tajemniczy klient?

Okulary z soczewkami do pracy biurowej
Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę łączących się usług oraz korzyści. Świadczymy usługi dla największych marek, realizując szczegółowe badania jakości obsługi konsumenta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia norm obsługi, analiz form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by poznać ich mocne i słabe strony, a także okazje i ryzyka pod kątem możliwości rynkowych konkurentów.

Warianty badań marketingowych

praca
Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę łączących się usług oraz korzyści. Pracujemy dla największych przedsiębiorstw, wdrażając kompleksowe analizy jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca realizujemy setki analiz Tajemniczy Klient, badania norm obsługi, badania kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich mocne i słabe strony, a także szanse i ryzyka na tle bezpośrednich konkurentów.

Badania marketingowe - 15 lat doświadczenia gwarantuje sukces

Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i korzyści. Świadczymy usługi dla największych marek, wdrażając kompleksowe badania jakości obsługi klienta. Co miesiąc realizujemy setki analiz Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, analiz form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony oraz szanse i ryzyka na tle rynkowych konkurentów.

Programy lojalnościowe z jak najlepszej strony

monety
Już blisko 15 lat wyłącznie specjalizujemy się w marketingu lojalności i relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, całościowo od planu działania, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

Co jest istotą programu lojalnościowego?

Już blisko 15 lat wyłącznie zajmujemy się zagadnieniem marketingu lojalności i marketingu relacji. Tworzymy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, kompleksowo od planu działania, agendy, kreacji, systemu informatycznego, baz danych.

Na czym polegają programy lojalnościowe?

Kupno walut przez internet
Już blisko 15 lat wyłącznie zajmujemy się zagadnieniem marketingu lojalności i marketingu relacji. Tworzymy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., kompleksowo od projektu, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.